2016. február 18., csütörtök

3 a vadász....

Huuu nem is tudom, hol kezdjem, jó ötletnek tűnt újra fakanál bábot gyártani, mert utoljára valamikor az ősidőkben készítettünk a fiúkkal.
Aztán amikor elkezdtem, rájöttem, hogy nem is olyan egyszerű, pl. a test kifejezetten problematikus lett, aztán a fejen is változtattam, mert nem tetszett, hogy teljesen lapos....
Azon is elméláztam, hogy van-e még a mai világban létjogosultsága, érdekelheti-e a mai gyerekeket egy ilyen figura, az egyre növekvő baba áradat mellett, merthát legyünk őszinték, micsoda babákat lehet venni mostanában. Csak ámulok és bámulok, milyen csodákat gyártanak a babagyárak és milyen választék közül válogathatnak a mai gyerekek....
Persze az inspirált, hogy a két kedvenc blogolom (Boróka , barbie-garderobe) is bevállalta, és így még nagyobb izgalom lett úrrá rajtam, vajon, ki mit fog készíteni, érdekes lesz látni, hogy mennyire, hasonlóan, vagy másképpen dolgozunk fel egy adott témát!
De visszatérve a fej kérdésre, ahogyan magamban tanakodtam, eszembe jutott, hogy van még egy kevés maradék fimo gyurmám, amivel, mondjuk, kiemelhetem a szájat és az orrot, persze busójáráson voltunk előtte, és valahogy ott elkezdett bennem motoszkálni már ez a gondolat.
Szóval fogtam a gyurmát és készítettem több szájat és orrot, majd kisütöttem őket és jöhetett a próba.
Az igazat megvallva haj nélkül, még meglehetősen furin festett Feri a vadász, sőt amikor a hajat is megkapta, volt igazán vicces, mert leginkább Deák Bill Gyulára emlékeztetett az István a királyos korszakából. Ezért arra jutottam, hogy vékony testalkatú lesz, nehogy a végén azt gondolja bárki ő volt a minta :D
De nem szeretném tovább húzni az időt, íme az én vadászom:
És persze néhány részlet fotó is, a teljesség kedvéért :D
A fenti linkeken, pedig megnézhetitek két társam, milyennek álmodta meg Feri országos cimboráit :D





6 megjegyzés:

  1. Tudtam, tudtam egy művészi Vadász született a kezeid között!
    Imádom! :D

    VálaszTörlés
  2. Imádom a művészi vénád, annyira szuper színeket és formákat festesz, és nagyon tetszik, hogy ezt belevitted Feri vadászba is! Abszolút különleges, és népies, remélem, fogsz még fakanál figurákat csinálni, tudnám nézni számtalanszor!!! :-)

    VálaszTörlés
  3. Liebster díjat szeretnék Neked adni, remélem elfogadod.

    Köszönöm,
    luna

    http://lunasdollhouse.blogspot.hu/2016/03/liebster-dij.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azon kívül, hogy szuperjó lett a fakanál-báb, tőlem is kapsz egy Liebster-díjat, ha van kedved még több kérdésre válaszolni ;)

      Köszönöm,
      Eye (az új blogom miatt változott a nevem)

      https://eyesworkshop.wordpress.com/2016/03/25/liebster-dij/

      Törlés